Friday, May 19, 2017

sekian lama

setelah sekian lama mendiamkan diri , bukan bermakna menghilang terus terabai gila blog niey disebabkan tiada masa ataupun terlalu sibuk dengan kehidupan . eh sama jak laa kan so life sekarang pun macam biasa sebab da habis kolej kot . last update hari tuh dalam tahun 2014 kot . lama gila 2017 baru buka balik , alhamdulilah masi bernafas . dan manusia pun datang dan pergi dalam kehidupan aku dalam beberapa tahun yang senyap ini .

so story bermulaa apabila semua orang sebok pikir nak kawin , sedangkan aku sebok pikirkan diri macam mana nak majukan diri tapi macam tuh laa terlalu banyak plan sampai satu plan pun tak jalan , nak buad itu laaa nak buad ini laaa semuanya jadi masalah , terlalu banyak plan ka apa niey . sekarang kos kehidupan dah tak macam dulu sekarang semua mahal , semua okey semuaaa takda yang terkecuali sedangkan minyak masak lebih mahal dari cinta tau. eh eh 😏 apakah ? alaaa gurau jak, lagipun tak semua orang pikir pasal kawin juga bila kos kehidupan makin tinggi kan semua orang berusaha nak cari duit ..

sebenarnya aku sangat teruk kalau bab bab penulisan niey , bahasa da tunggang tebalik yang penting boleh paham laa kan . tak semua benda nak perfect aku niey bukan laa perempuan yang perfect dalam semua hal . eh melebih pulaa . zaman kolej di tinggalkan sekarang rinduu doh dengan kawan - kawan yang selalu lepak , bergelak ketawa , mengenakan diri masing - masing itu boleh dijadikan memori indah bagi aku , mestilah zaman kolej tuh ada hal yang baik dan buruk tapi dijadikan pengalaman dalam hidup sebab tak semua orang sama kan mesti ada yang berbeza- beza . rinduuu nyaaa menulis panjang - panjang begini bukan sebab apaa daripada bercakap dengan manusia bagus bercerita macam ini pun boleh menyenangkan laaa jiwa tuh sikit , sikit jak laaa tak banyak pun . so sekian dari diri saya . baibai nanti menyambung balik . kahkahkah


senyum selalu kerna etu 1 sedekah

No comments:

Post a Comment